En super bra dag.

Hallåhallå!

Gårdagen var så bra!
Klockan 11 så hade vi dop för lillebror Max, det gick jätte bra. Efter dopet åkte jag upp till den stora kyrkan i vintrie, där vi repetrade allt vi skulle göra. Och jag var nog den ända som inte var nevös, och när jag väll stod där så var jag absolut inte ervös, och det var faktiskt skönt. När klockan var ett så var kyrkan full med folk. Vi gick in i vårt tåg. Vi gjorde allt vi skulle, och redovisningen gick toppen :). Vi gick ut i vårt tåg och ställde oss där ute, och efter att vi stod där kom alla andra, jädra vad alla fottar mycket he-he. När vi kom hem så bjöd vi på mat och det var lax och potatis jättegott, efter det blev det mina god tårtor. På kvällen när alla hade gått hem så åkte jag till Jennifer. När ag kom hem så var jag så trött, men jag satte mig ändå och titta film en stund. Jag hade en jättebra dag.♥































 Och lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0