Tillbaka till verkligheten Ida!

Hallåhallå!

Åh gud nu är det måndag igen. En ny vecka och snart sommarlov ♥ det är fanta mig tscharlek - kärlek !
He-he, men men skoldagen har varit bra och har faktiskt gått ganska snabbt som är skönt. När jag kom hem så började jag plugga och jag kan faktiskt allt till imorgon :), så bra! Om en stund kommer pappa hem och då ska vi käka lite kvälls mat, och sedan så skulle jag behövt att städa mitt rum men jag har verkligen inte tid, jag måste plugga tycker jag, men men vi får se hur det blir med den saken - alltså städa för att plugga ska jag göra nu, hmm kanske inte eller jo det ska jag. Tillbaka till verkligheten Ida, sitt inte och dröm nu tillbaka till ditt underbara block och skriv så pennan rycker och att brandlarmet börar går! HAHA skämt och sido.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0