Stockholm.

Godmorgon!
Åh vet ni vart jag är, jag är iStockholm hos min underbara vän Isabell. Jag kunde inte skrva nåt i går för hon viste inte om de, för de blev en överaskning, skoj :). Men igår när jag kom hit vid tre tiden så ringde jag på henna och hon skrek så där lite halv dampigt hehe. Men men vi åkte til hennes favorit cafe och träffa Tina. Efter det gick vi till en park och grilla hamburgare, gott. När klockan var åtta eller nått så mötte vi Elenie och sedan åkte vi hem till Bella. Här hemma så spela vi lite och snacka, mys.
Nu på morgonen så har vi bara tatt det lugnt vi ska snart in till stan och smälla pengar he-he skoj. Vi ska nog också äta någon lunck och fika. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser ut att ha det bra gumman ; )pusspuss

2010-05-13 @ 14:51:15
Postat av: Isabell

hahahhaha men gud vad jag ser ut hahhah :D <3

2010-05-14 @ 23:12:09
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0