Kalas hos morfar.

Hallå!

Ikväll så har jag & min familj varit på kalas hos morfar, som fyller år idag, gammal gubbe he-he. Det har varit trevligt, men ändå lite trist för det är alltid samma frågor man får.
- Hur går det i skolan?
- Hur är betygen, går dem bra.. jasså vad oligt för dig..!
- Vilken skolan ska du välja sen?
- Är det jobbigt att ha små syskon, vaknar du på nätterna.. osv.
Jag kan alla frågor i huvudet och jag kan alla svar som ett flyttande vatten, emen men det är sånt man måste får höra minst en miljon gånger innan man dör antar jag. Men vi har ätit gott och pratat mycket, jag har dock varit med dem mndre kidsen, för dock är jag fortfarande ett barn, så vi har titta på djugel boken hela kvällen, sociala jag! Men det har iallafall varit trevligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0