Jättebra dag!

Hejsan!

Nu är vi hemma!
Asså om jag säger att vi har varit på alla ställen två gånger idag så menar jag verkligen det! Hahah det är ändå lite sukt menmen. Jag och mamma har varit i stan och det har varit jättebra hela dagen. Vi börade med att vi gick runt och tittade lite. Efter en stund kände vi båda h gud nu är vi hungriga, så vi traska ner till jensen där vi fick stå i kö en liten stund. När vi skulle beställa så märkte jag att det var ett tag sedan mamma var ute så hon bara till sevetrisen,
- DU, är där...
Så sa jag lite deskret mamma man säger faktiskt uräkta, så svara hon, jaha ojsan ja det är sant. Haha. Efter en stund fick vi in maten och det var riktikt gott!När vi hade ätit klart så kikade vi runt lite till och fynda lite. Efter det körde vi på några andra ställen, och sedan hem. Vilken bra dag men mammisen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0