Idag är det!

Godmorgon mina vänner!♥

Idag gäller det. Haha det skulle varit rätt kul om man hoppar av innan man går in i kyrkan och tänker - Asch det var ju kul att vara i kyrkan varenda torsdag i 8 månader, så jag vill inte mer nu - Hehe, skämt! Men men jag har nyss plockat undan fint på mitt rum och ska nu börja sminka mig lite och börja med mitt hår, varför jag börjar nu och jag ska konfimeras klockan ett så vill jag absolut inte stressa, för då får jag så sattans ont i magen av tabletterna jag käkar för min halsfluss - Det är så jag tål dem inte, och läkaren vill inte byta trist!- Men men jag har inte riktigt tid nu, men jag slänger nog in ett inlägg senare.

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0