Det löser sig.

Godnatt!

Japp jätte bra att börja ett inlägg - godnatt - när man inte äns har börjat skriva något he-he skämt och sido. Men till saken, först varför är jag vaken 01:39 när jag ska upp klockan sex och börja fixa massa saker till dagen? Hmm svara på den frågan, eller så gör jag det. Min dag har varit lite lätt stressig tycker jag och resten av min familj, trist. Imorse blev jag veckt av min kära bror med en jäkla parfym i huvudet och en väldigt rolig men ändå knäpp fråga - Ida vill du också ha parfym i huvudet.? Då har han redan sprutta ner hela sig med parfym, skoj, mitt rum stinker! Efter det så gick jag ner åt frukost och lite sånt. När pappa kom hem vid 1 tiden så åkte vi och fixa det sista till maten och sånt. Vid 4 tiden så åkte jag till den stora kyrkan för det var repetion inför morgondagen.. Japp när jag kom hem så fixade vi en massa jag har gjort tre tårter dukat, plockat undan och massa annat. Hmm, därför är jag uppe nu och har nyss kommit ut från duschen! Men faktiskt så ska jag sova nu för imorgon är en stor dag, med mycket händelser. Ha en bra natt så hörs vi imorgon♥




GODNATT 01:51.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0