Arg mamma, två glada barn.

Igår så var jag och min kära familj ute i trädgården. Och dem andra fixade jätte fint bland blommor och gräs. Men glöm inte att det var ag som klippte gräset och sedan gick när jag var klar, så pappa fick plocka undan och glöm inte att jag bara är 14 år och vet inte hur man gör he-he. Tillbaka nu till trädgården, medan mamma fixa blommor så "tvättade, eller sprta av damm" jag och pontus från bilarna, men det blev inte så, hehe vi blöttade ner varandra plus överrallt samt pappa, vi ville spruta vatten på mamma, men det fick vi inte för då jäklar blir och sur, arg, förbannad, irriterad, blött, haha ja allt man kan bli, så vi vågade inte ta risken. Men men allt blev fint och vi blev jätte blötta.













Kommentarer
Postat av: EEMMAAH

Vsg hehe :)

2010-05-24 @ 22:11:19
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0