Hel dag.

Hallåhallå!

Haft en bra dag? Det har jag iallafall, det har varit riktigt behagligt ute efter som att solen inte har stått på som vanligt. Idag eller imorse åkte vi ner till Kåseberga där vi träffade mormor. I Kåseberga stannade vi och handla fisk och satte oss på deras utesevering, jättemysigt faktiskt. När vi hade ätit klart och så försökte vi bestämma oss vart vi skulle köra, och det blev tillslut att vi valde att åka och bada :). På stranden stanna vi någon timme, där vi badade och lekte med Pontus i sanden he-he. När klockan började närma sig tre åkte vi hem.

För övrigt ikväll, har jag gjort middag som jag bjöd på. Vi har också bokat hotell till nästnäst vecka, vi ska då åka till Göteborg i två dagar :). Nu ska jag faktiskt nanna, för imorgon ska jag till stan och träffa en efterlängtad Celina :).
Pusspuss.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0