Årets viktigaste dag!

Hallå!

Söndag och vädret är rent ut sagt pissit, det ös rengnar i stort sätt hela tiden, trist! Men imorse gick jag upp vid nio tiden för jag skulle till kyrkan, nu när jag var i kyrkan så sa dem att detta är årets viktigaste dag, bara så alla vet ;). Igår kväll så gick jag och la mig ganska tidigt klockan var nog redan tio, för att Pontus skulle sova hos mig, så vi gick upp läste en stund och sedan somna han och tydligen jag, viste jag inte. Men jag vakna sedan vi kvart i tre så gick jag upp hämta min mobil och borsta tänderna, ställde larmet och sedan gick jag och la mig igen ZZzzzz . Menmen nu har vi kommit hem från en runda och snart kommer mormor & Rune hit och fikar för vi ska inte på någon påskmiddag så därför ska vi fika lite tillsammans. Ikväll så börjar allvaret igen, jag ska ta fram skolböckerna och börja läsa, för jag sattsar högt med mina betyg, jag ska samt städa :).




Fick jag igår :)






Kommentarer
Postat av: lisah

sv: tack, detsamma :)

2010-04-04 @ 18:39:30
URL: http://lskogsberg.blogg.se/
Postat av: Casandra

aw tack Ida =)

2010-04-04 @ 21:11:08
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0