Ta hand om sig själv.

Nu blir "Ta hand om sig själv". Jag har hårinpacning i håret och en kletig ansiktsmask, så härligt att göra detta, och det känns så fräscht tycker jag. Nu när jag sitter med detta ska jag passa på att läsa i min no bok, för vi kommer att ha prov nästa vecka, så jag tycker att det är lika bra att börja öva nu.



Jag älskar ansiktsmaskar, och vill därför visa två stycken som jag gillar jätte mycket. Den rosa är där "grus" i som renar änu mer huden, den rensar gammalt hud. Och den röda är en alovera och det gör att huden blir super mjuk och lenn, den luktar också fräscht!




Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tyvärr :/

folk fårgar varje dag om jag kan länka & länkar jag en måste jag länka alla <3

2010-04-05 @ 22:46:46
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0