Pontus på sin gula cykel.

Hejsanhallå!

Silken dag. Morgonen började bra, vädret var lite så där men det öll sig uppe hela dan. Och när jag skulle cyckla hem så började det as snö, man kunde inte missa flingorna, och när jag kom hem så var jag så jädrans blöt, jag fick nästan byta alla mina kläder jag hade på mig. Men när jag hade gjort det kom mamma hem och då körde vi till frissan och fixa hennes hår, hon klippte och slinga det, fint. Jag ska göra mitt hår till augusti, så efter sommaren typ. När vi kom hem så åt vi lite mat och sedan var jag och Pontus ute och cyckla han har faktiskt lärt sig det nu, han är jätte duktigt, tycker jag iallafall. Nu så ska jag börj plugga lite, jätte skön vecka har knappt några läxor :).




Kommentarer
Postat av: eeeee

haha men guh vad gullig :D

2010-04-21 @ 20:29:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0