Påsk pynt.

Hallå!

Åh nu ska man sätta sig i soffan och pusta ut!
Jag var innan i stan en snabbis och fixa en påsk present till mamma & pappa, hoppas dem blir glada för de dem kommer att få. När jag kom hem så var dem andra inte hemma så jag låg på studsemattan i tre kvart och lyssna på musik och solade lite, får passa på nu när solen är framme och när det är lite värme. När dem kom hem så var jag ute och städade lite och plocka undan, och fixa lite ute. När klockan var sex så gick jag in och gjorde mat till familjen och dem andra var där ute, mamma & Pontus påsk pynta lite.
Nu sitter vi i soffan och tittar på talang 2010 och än så länge är det ganska bra, många duktiga tycker jag. När de är slut så ska vi nog titta på solsidan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0