Ny städat :).

Godkväll!

Mmm, gud vad här luktar gott i mitt rum det stinker verkligen ny städat, härlig doft. Nu ikväll så har jag städat mitt rum och plockat undan massor av grejor som inte stod där dem skulle stå, så tillbaka med allt på sin plats! Snart ska jag gå och duscha och sedan ska jag nog bara titta tv och ta det lugnt, måste verklingen njuta av dem två sista dagarna nu innan skolan börjar ingen. Imorgon ska jag upp i tid och åka till kyrkan, efter det får jag se vad som händer, så sov sött alla ♥









Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja tyvärr så var det etyt tag sen jag köpte den :/ kram

2010-04-05 @ 12:27:19
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0