Jag = stekt tomat!

Hallå!

Dålig uppdatering jag vet förlåt.
I fredags, så var jag ute på kvällen jag och vi gick faktiskt till klagshamns strand ändå ganska läskigt tyckte jag, också inte bara det där var fullt med massa bilar osv.
I lördags, så var jag och familjen ute nästan hela dan och shoppa, när vi kom hem grilla vi lite mat och bara tog det lugnt hela kvällen faktiskt skönt (bilder kommer seedan ).
Idag, så har jag absolut inte gjort någonting, det ända jag har gjort är att sitta på altanen och solat och drukit en iskall cider och knapprat i mig vindruvor så härligt, men nu ser det ut som jag har legt på en grill jag ser ut som en grillad tomat, men det kommer nog lägga sig till imorgon joppas jag hehe.




Ser värre ut i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: tilde

tack, det samma =)

2010-04-26 @ 18:10:06
URL: http://domkallarmigtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0