Jag ♥ solen och korta dagar.

Hallå!

Jag älskar solen verkligen! Den gör en på så mycket bättre humör, tycker jag iallafall. Efter skoldagen så åkte jag och ett par kompisar in till stan och lucha samt kolla runt lite. Vi åt en jätte god luch på Jensen och efter det så gick vi bara runt och kolla lite. Efter att vi hade gått en stund så träffa vi faktiskt dem andra i min klass, så vi gick lite med dem med :).
Nu ska jag börja plugga och senare ikväll kommer Celina gumman, vi ska nog gå en promenad har jag bestämt, och senare på kvällen så ska vi nog titta tv, och sedan ska hon sova här, skoj hehe :). ♥








Kommentarer
Postat av: malin

Var har du köpt din väska? :P

2010-06-01 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0