Idrottsdag.

Hallå sötnos!

Åh vad skönt att sätta sig ner en stund. Skolan har varit roligt och lite jobbig. Vi har haft elevens val, fast alla åttor skulle ha idrottsdag. Så vi har spelat basket, vollyboll & handboll, det har varit jätte roligt, och jag kan säga jag är grym på att göra mål i handboll jag är bäst hehe! Menmen, när jag kom hem så hoppa jag in i dusch, åh det var så härligt att svalka sig för jag var ganska varm. Efter att ha duschat så satte jag mig och plugga. När klockan närma sig fyra så åkte jag till kyrkan, och var där till klockan blev sex, efter det åkte jag hem och åt mat, och nu sitter jag ner och ska ...plugga... hehe det är nog mitt älsklings sysselgörande, fast jag tittar faktiskt tv samtidigt :).


Kommentarer
Postat av: Elin

jättefin blogg! :)

2010-04-08 @ 23:04:51
URL: http://kittyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0