Hemma!

Hejsan!

Då var det en ny månad nya möljigheter och nya tag - skönt!
Då kan vi börja med i morse, vi var på hotellet till halv tolv tiden. På morgonen så åt vi en jätte god frukos som vanligt, dem har verkligen jätte god frukost på scandic. När vi hade ätit så gick vi upp på rummet och fixa ihop det sista, jag sminka mig och lite sånt. När vi var klara så packa vi in oss och körde, det blev ännu en shoppingdag! Jag köpte även nårgra saker idag :). När vi var klara vid fem tiden så började vi köra hemmåt och var hemma runt halv nio tiden, när vi kom hem så började vi packa upp alla saker och bara tog det lugnt. Nu så sitter jag och slappar i sängen men ska snart sova, ska faktiskt till kyrkan imorgon pust. Menmen, hoppas ni också har haft en bra dag.♥








Kommentarer
Postat av: Isabell

gud vilken fin bloggdesig du har gumman :D <3

2010-04-02 @ 10:13:34
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0